Termene si costuri de livrare

Termenul de livrare al produselor aflate in stoc si cumparate de la societatea noastra, in mod normal se incadreaza intre 2 si 5 zile, din momentul inregistrarii comenzii pe site-ul www.splashop.ro.

Transportul se poate face prin:

Posta Romana, expedierea facandu-se a doua zi lucratoare dupa finalizarea comenzii, iar livrarea depinzand de serviciile Postei, care nu sunt garantate. Costurile sunt urmatoarele:

              - 10 lei, pentru comenzile mai mici de 50 lei,

              - GRATUIT, pentru comenzile care depasesc 50 lei 

Fan Courier, in 24 de ore de la ridicarea coletului de la sediul Societatii, maxim 48 de ore in cazuri exceptionale, costurile fiind urmatoarele:

              - 15 lei, pentru comenzile mai mici de 150 lei, livrate oriunde in tara, in zona de acoperire Fan Courier

              - GRATUIT, pentru comenzile care depasesc 150 lei,  livrate oriunde in tara, in zona de acoperire Fan Courier

Modalitati de plata

Produsele comandate pe site-ului www.splashop.ro pot fi achitate prin urmatoarele modalitati de plata:

- On-line prin card bancar, prin intermediul portalului securizat PlatiOnline. Pe extrasul de cont al clientului tranzactia va aparea sub denumirea “splashop.ro”

- Ramburs, in momentul livrarii produsului de catre firma de curierat sau de catre Posta Romana

- Transfer bancar in contul Societatii, datele bancare fiind transmise automat pe e-mailul Clientului, odata cu confirmarea comenzii, in conditiile in care a fost selectata aceasta metoda de plata.

Livrarea comenzilor

 In functie de modalitatea de livrare aleasa de client, Societatea se obliga sa expedieze acestuia produsele cuprinse in comanda acceptata prin:

- Posta Romana, la adresa de livrare specificata de Client, a doua zi lucratoare dupa efectuarea comenzii (gratuit)

- Sistemul de curierat door-to-door al Fan Courier, la adresa de livrare specificata de client, respectand termenele de livrare stabilite in momentul acceptarii comenzii. Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul receptionarii in contul Societatii a platii integrale. Societatea va aplica tariful de livrare calculat automat pe site sau in functie de regulamentul promotiilor active pe site la acel moment (in acest moment asiguram livrarea gratuita in Bucuresti si in tara prin serviciul FAN Courier Standard* pentru comenzi de peste 190 lei).

*livrare in bucuresti si in tara in 24 de ore de la preluarea coletului/maxim 48 de ore in situatii exceptionale

Cheltuielile de livrare se calculeaza automat, insa se aplica doar pentru cele cca. 2440 de localitati pentru care firma de curierat asigura livrarea directa. In cazul in care localitatea in care Clientul doreste sa fie efectuata livrarea nu se numara printre acestea, Societatea va comunica in momentul generarii AWB-ului care sunt costurile de transport pentru kilometrii suplimentari taxati de catre transportator. In cazurile în care Clientul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul il va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrari. Daca nici la a treia tentativa livrarea nu va fi incheiata, coletul va fi returnat Societatii, care va anula comanda. Clientul poate relansa comanda respectiva, urmand sa suporte costurile unei noi livrari. In cazul mai multor livrari esuate, Societatea isi rezerva dreptul de a solicita plata in avans Clientului.

Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Societatea va anunța Clientului termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către Client, comanda va fi anulata, iar Societatea ii va restitui Clientuului sumele aferente incasate in avans, daca e cazul.

Daca informatiile legate de facturare și livrare furnizate de catre Client sunt eronate sau incomplete, Societatea nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Societatea isi rezerva dreptul de a anula comanda. Comanda va fi anulata si in cazul in care Clientul nu va putea fi contactat pentru confirmarea comenzii.

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata in momentul efectuarii livrarii acestora la adresa indicata (presupunand semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier) si a efectuarii platii aferente integrale. 

In cazul in care coletele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam Clientului sa refuze receptia lor si sa semnaleze acest incident imediat prin email la contact@splashop.ro.

Conditii de returnare

In cazul in care nu sunteti multumiti de produsele achizitionate, le puteti returna si veti primi banii inapoi!

Clientul are dreptul sa returneze produsul fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii, prin curier la adresa Bd. Preciziei Nr.6M, Bl. 4A, Ap.10, Sector 6, Bucuresti, pentru SC SPLASHOP SRL-D.

Produsul trebuie returnat in maxim 14 zile calendaristice, in aceeasi stare in care a fost livrat, si anume in ambalajul original cu toate accesoriile intacte si impreuna cu documentele atasate. Costurile livrarii vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va realiza in cel mult 14 de zile lucratoare din ziua returnarii la sediu a acestuia. De mentionat este faptul ca se va returna numai contravaloarea produsului fara cheltuielile initiale de livrare, in contul bancar pus la dispozitie de client. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 1-30 de zile de la acceptarea returului.

In cazul in care produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, Societatea isi rezerva dreptul de a retine o parte din suma ce urmeaza a fi returnata in scopul de a readuce produsul in starea initiala (daca este posibil). Daca produsul nu mai poate fi vandut sub nici o forma, returul poate fi refuzat. In cazul in care clientul prefera reexpedierea produsului, aceasta se va face pe cheltuiala sa.

Produsele aflate in lichidare de stoc, promotii sau la reducere de pret, NU se pot returna.

Pentru returnare clientul trebuie sa respecte urmatorii pasi:

- In sectiunea “Istoric si detalii ale comenzilor” se apasa butonul “Detalii” din dreptul comenzii ale carui produs se doreste sa fie returnat. Se bifeaza produsul dorit, iar in sectiunea “Retur de marfa” se completeaza motivul returnarii. Se apasa apoi butonul “Creati un bon de retur”. Clientul este apoi notificat pe e-mail in cazul modificarii statusului returului. Notificarile contin toate detaliile necesare procesului de returnare.


Vizualizate recent

Nici un produs