Rochita Isabel
Rochita Isabel
lei 63 lei 70
Rochita bebe
Rochita bebe
lei 38 lei 59

Definitii

Acest site este intretinut si administrat de SC SPLASHOP SRL-D (inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/3672/2015, avand codul unic de identificare fiscala 34283718 si sediul social in Bucuresti, sector 6), care va fi denumita in continuare Societate.

Persoana fizica sau juridica care comanda si achizitioneaza produse prin intermediul site-ului www.splashop.ro, este denumita Client.

 Adresa web care este proprietatea Societatii (www.splashop.ro), va fi denumita generic site-ul www.splashop.ro.

  Fotografiile digitale, textele, datele tehnice, preturile si celelalte informatii care se gasesc pe site-ul www.splashop.ro, vor fi denumite in continuare continut.

Generalitati

Folosirea (vizitarea sau comandarea produselor) acestui site implica acceptarea acestor termeni si conditii. Recomandam citirea cu atentie a termenilor si conditiilor pentru folosirea in bune conditii a site-ului.

Societatea SC SPLASHOP SRL-D isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi, fara o notificare prealabila, de aceea recomandam accesarea paginii "Termeni si conditii" pentru a putea citi intotdeauna ce mai recenta versiune a acestora.

Drepturi de autor

Intregul continut al site-ului www.splashop.ro este proprietatea Societatii si a furnizorilor sai, si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr 8/1996).

Folosirea fara acordul Societatii, a oricaror elemente enumerate mai sus, se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare (administrativ, civil sau penal).

Sunt interzise in mod expres: accesarea site-ului www.splashop.ro de catre dispozitive sau programe automate, sau copierea manuala a continutului, precum si citirea sau publicarea continutului de catre alte companii sau site-uri, pentru a face comparatie sau analiza in vreun fel

Fotografiile si datele sunt folosite cu acordul furnizorului, fie direct, fie prin reprezentantii sai.

Problemele legate de drepturile de proprietate intelectuala se raporteaza la urmatoarea adresa de e-mail: contact@splashop.ro

Securitatea datelor personale si a informatiilor

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, SC SPLASHOP SRL-D are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile detaliate mai jos, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este: preluarea si livrarea comenzilor efectuate de catre dumneavoastra.

Scopul colectarii datelor este acela de a asigura buna desfasurare a proceselor de livrare si facturare a produselor comandate pe site-ul www.splashop.ro.

Clientul nu este obligat sa furnizeze datele sale, insa acestea sunt necesare facturarii si livrarii. Refuzul Clientului de a furniza aceste date face imposibila onorarea comenzilor.

Clientul are posibilitatea sa modifice informatiile cu caracter personal furnizate, prin accesarea sectiunii online "Contul meu" / "Informatii personale".

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operatori, angajati ai Societatii, care sunt obligati sa respecte confidentialitatea informatiilor utilizatorului in conformitate cu legislatia in vigoare.

Societatea va folosi datele personale introduse de catre Client numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda sunt necesare pentru  confirmarea comenzilor, facturarea si livrarea produselor comandate. Acordul privind folosirea datelor Clientului in vederea transmiterii catre acesta de informatii despre alte produse, oferte, servicii, evenimente, etc oferite de Societate se poate realiza doar prin bifarea casutei din formularul de creare cont, Clientul putand opta sa nu primeasca astfel de informatii, caz in care Societatea ii respectata intocmai dorinta.

Societatea nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adresele de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa de e-mail a Clientului altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul explicit al Clientului.

Datele personale pot fi divulgate altor persoane sau entitati doar pentru actiunile pe care acestia le efectueaza in numele Societatii, in baza contractelor incheiate de aceasta din urma. Actiunile constau in livrarea produselor comandate, procesarea platilor efectuate prin intermediul cardurilor de debit sau credit, acordarea de servicii de control impotriva fraudei. Astfel de persoane vor avea acces la datele personale necesare pentru indeplinirea functiilor respective, dar nu le pot folosi in niciun alt scop si sunt obligate sa proceseze datele in conformitate cu legislatia in vigoare.

Conform Legii nr. 677/2001, Clientul beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si de acela de a se adresa justitiei. Totodata, are dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care il privesc si sa solicite stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, se poate adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de e-mail contact@splashop.ro.

De asemenea, Clientului ii este recunoscut dreptul de a se adresa justitiei.

SC SPLASHOP SRL-D (www.splashop.ro) este inscrisa la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.) sub numarul 36336.

Declinarea responsabilitatii

Pot exista situatii in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit, iar daca livrarea nu s-a efectuat inca, societatea isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Imaginile prezentate pe site cu titlu de exemplu pot sa difere de  produsele livrate, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara o notificare prealabila de catre producatori.

Valoarea maxima a obligatiilor Societatii, fata de orice client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumelor incasate de Societate de la clientul respectiv.

Politica de Confidentialitate

Accesarea acestui site se supune Politicii de confidentialitate si implica acceptul dumneavoastra cu privire la aceasta, reprezentand o intelegere intre parti.

Societatea se angajeaza sa foloseasca datele furnizate de utilizatorii site-ului numai in scopul realizarii unei relatii contractuale cu acestia si pentru transmiterea de informatii privind functionarea site-ului si existenta unor oferte, promotii sau intrari noi de marfa.

Societatea nu promoveaza SPAM-ul si nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti.

Societate va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a a acestor date, modificata si completata, precum si de legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice.

Societatea utilizeaza adresele IP ale utilizatorilor doar pentru statistici de uz intern, afisarea de informatii personalizate si pentru o securitate sporita a site-ului.

Societatea isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza in orice moment continutul acestui site fara o notificare prealabila.

Procesarea si confirmarea comenzilor

Ca urmare a primirii unei comenzi pe site-ul Splashop, Societatea va transmite notificari pe e-mail catre Client cu statusurile prin care trece comanda (procesare, confirmare, in asteptarea platii prin transfer bancar, etc). Expedierea prin e-mail de catre Societate a notificarii de livrare catre Client fara a necesita o confirmare de primire din partea Clientului, constituie momentul incheierii Contractului la distanta.

Livrarea produselor conform comenzilor plasate on-line de catre client se va face conform conditiilor stipulate si agreate privind plata si livrarea.

Clientul poate anula o comanda inainte de a primi notificarea de expediere a coletului, prin transmiterea unui e-mail catre Societate sau prin intermediul formularului de contact de pe site.

Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

 De asemenea, Clientul poate returna produsele urmand procedura descrisa in cadrul sectiunii “Conditii de returnare” (de mai jos).

Preturi

Toate preturile prezentate in cadrul magazinului online Splashop NU includ TVA, deoarece Societatea NU este platitoare de TVA. Preturile afisate pe site sunt finale. Preturile NU includ cheltuielile de livrare.

Cheltuielile de livrare se calculeaza automat in functie de modalitatea de livrare aleasa de client si se regasesc in sectiunea "Livrarea comenzilor".

Mesajele electronice de confirmare a comenzilor precizeaza produsele, preturile, modalitatea de plata. De asemenea, Societatea va trasmite Clientului si o factura proforma in format electronic, denumita "Factura", pe email, odata cu confirmarea comenzii, document care poate fi regasit si in contul de client; documentul nu are valoare fiscala. Factura fiscala va fi emisa in momentul expedierii produselor comandate si va insoti coletul. Clientul are obligatia furnizarii corecte a tuturor informatiilor necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislatia in vigoare.

Termene si costuri de livrare

Termenul de livrare al produselor aflate in stoc si cumparate de la societatea noastra, in mod normal se incadreaza intre 2 si 5 zile, din momentul inregistrarii comenzii pe site-ul www.splashop.ro.

Transportul se poate face prin:

Posta Romana, expedierea facandu-se a doua zi lucratoare dupa finalizarea comenzii, iar livrarea depinzand de serviciile Postei, care nu sunt garantate. Costurile sunt urmatoarele:

              - 10 lei, pentru comenzile mai mici de 50 lei,

              - GRATUIT, pentru comenzile care depasesc 50 lei 

- Fan Courier, in 24 de ore de la ridicarea coletului de la sediul Societatii, maxim 48 de ore in cazuri exceptionale, costurile fiind urmatoarele:

              - 15 lei, pentru comenzile mai mici de 150 lei, livrate oriunde in tara, in zona de acoperire Fan Courier

              - GRATUIT, pentru comenzile care depasesc 150 lei,  livrate oriunde in tara, in zona de acoperire Fan Courier

Modalitati de plata

Produsele comandate pe site-ului www.splashop.ro pot fi achitate prin urmatoarele modalitati de plata:

- On-line prin card bancar, prin intermediul portalului securizat PlatiOnline. Pe extrasul de cont al clientului tranzactia va aparea sub denumirea “splashop.ro”

- Ramburs, in momentul livrarii produsului de catre firma de curierat sau de catre Posta Romana

- Transfer bancar in contul Societatii, datele bancare fiind transmise automat pe e-mailul Clientului, odata cu confirmarea comenzii, in conditiile in care a fost selectata aceasta metoda de plata.

Livrarea comenzilor

 In functie de modalitatea de livrare aleasa de client, Societatea se obliga sa expedieze acestuia produsele cuprinse in comanda acceptata prin:

- Posta Romana, la adresa de livrare specificata de Client, a doua zi lucratoare dupa efectuarea comenzii (gratuit)

- Sistemul de curierat door-to-door al Fan Courier, la adresa de livrare specificata de client, respectand termenele de livrare stabilite in momentul acceptarii comenzii. Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul receptionarii in contul Societatii a platii integrale. Societatea va aplica tariful de livrare calculat automat pe site sau in functie de regulamentul promotiilor active pe site la acel moment (in acest moment asiguram livrarea gratuita in Bucuresti si in tara prin serviciul FAN Courier Standard* pentru comenzi de peste 190 lei).

*livrare in bucuresti si in tara in 24 de ore de la preluarea coletului/maxim 48 de ore in situatii exceptionale

Cheltuielile de livrare se calculeaza automat, insa se aplica doar pentru cele cca. 2440 de localitati pentru care firma de curierat asigura livrarea directa. In cazul in care localitatea in care Clientul doreste sa fie efectuata livrarea nu se numara printre acestea, Societatea va comunica in momentul generarii AWB-ului care sunt costurile de transport pentru kilometrii suplimentari taxati de catre transportator. In cazurile în care Clientul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul il va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrari. Daca nici la a treia tentativa livrarea nu va fi incheiata, coletul va fi returnat Societatii, care va anula comanda. Clientul poate relansa comanda respectiva, urmand sa suporte costurile unei noi livrari. In cazul mai multor livrari esuate, Societatea isi rezerva dreptul de a solicita plata in avans Clientului.

Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Societatea va anunța Clientului termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către Client, comanda va fi anulata, iar Societatea ii va restitui Clientuului sumele aferente incasate in avans, daca e cazul.

Daca informatiile legate de facturare și livrare furnizate de catre Client sunt eronate sau incomplete, Societatea nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Societatea isi rezerva dreptul de a anula comanda. Comanda va fi anulata si in cazul in care Clientul nu va putea fi contactat pentru confirmarea comenzii.

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata in momentul efectuarii livrarii acestora la adresa indicata (presupunand semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier) si a efectuarii platii aferente integrale. 

In cazul in care coletele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam Clientului sa refuze receptia lor si sa semnaleze acest incident imediat prin email la contact@splashop.ro.

Conditii de returnare

In cazul in care nu sunteti multumiti de produsele achizitionate, le puteti returna si veti primi banii inapoi!

Clientul are dreptul sa returneze produsul fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii, prin curier la adresa Bd. Preciziei Nr.6M, Bl. 4A, Ap.10, Sector 6, Bucuresti, pentru SC SPLASHOP SRL-D.

Produsul trebuie returnat in maxim 14 zile calendaristice, in aceeasi stare in care a fost livrat, si anume in ambalajul original cu toate accesoriile intacte si impreuna cu documentele atasate. Costurile livrarii vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va realiza in cel mult 14 de zile lucratoare din ziua returnarii la sediu a acestuia. De mentionat este faptul ca se va returna numai contravaloarea produsului fara cheltuielile initiale de livrare, in contul bancar pus la dispozitie de client. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 1-30 de zile de la acceptarea returului.

In cazul in care produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, Societatea isi rezerva dreptul de a retine o parte din suma ce urmeaza a fi returnata in scopul de a readuce produsul in starea initiala (daca este posibil). Daca produsul nu mai poate fi vandut sub nici o forma, returul poate fi refuzat. In cazul in care clientul prefera reexpedierea produsului, aceasta se va face pe cheltuiala sa.

Produsele aflate in lichidare de stoc, promotii sau la reducere de pret, NU se pot returna.

Pentru returnare clientul trebuie sa respecte urmatorii pasi:

- In sectiunea “Istoric si detalii ale comenzilor” se apasa butonul “Detalii” din dreptul comenzii ale carui produs se doreste sa fie returnat. Se bifeaza produsul dorit, iar in sectiunea “Retur de marfa” se completeaza motivul returnarii. Se apasa apoi butonul “Creati un bon de retur”. Clientul este apoi notificat pe e-mail in cazul modificarii statusului returului. Notificarile contin toate detaliile necesare procesului de returnare.

Garantii

Toate produsele comercializate de Societate beneficiaza de garantie pentru o perioada de 30 de zile de la data achizitiei, produsele fiind noi si provenind din surse autorizate de producator.Toate produsele comercializate de Societate beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor, si anume:

“Un produs este conform cu contractul de vanzare-cumparare in cazul in care:

- Corespunde descrierii facute de vanzator si cu produsele prezentate ca mostre sau model; corespunde scopului solicitat de catre consumator, acceptat de vanzator in contractul de de vanzare-cumparare sau scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip; prezinta parametri de calitate si performante normale si corespunde declaratiilor publice privind caracteristicile concrete ale acestuia facute prin publicitate sau inscriere pe eticheta produsului.

- In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata.

- Daca vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru lipsa de conformitate rezultata dintr-o actiune sau dintr-o omisiune a producatorului ori a unui agent economic din acelasi lant contractual, vanzatorul are dreptul de a se indrepta impotriva celui responsabil de lipsa de conformitate, in conditiile legii”.

Asadar, Societatea isi asuma raspunderea fata de produsele comercializate, dar avand in vedere termenii de mai sus, eventualele reclamatii privind variatia nuantelor, redate diferit de la un monitor la altul, nu vor fi luate in considerare.
Nu fac obiectul garantiei partile aplicate, fie ele de decor, capse sau fermoare, pentru ca acestea au performante si parametrii de calitate diferiti in functie de numarul de intrebuintari.
Garantia acordata se respecta in conditiile respectarii instructiunilor de spalare si intretinere inscrise pe eticheta, si mentionate la pagina produsului.

Respectand simbolurile de intretinere specifice fiecarui articol, va asiguram ca le veti pastra foarte mult timp.

Taxe suplimentare

Pretul final platit de client este format din pretul produsului si eventualele cheltuieli de expeditie si/sau incasare.

Societatea nu percepe nicio taxa suplimentara clientului la cumpararea produsului.

Pentru orice taxa perceputa in plus va puteti adresa imediat la contact@splashop.ro. 

Oferte si gratuitati

Toate ofertele si gratuitatile oferite de Societate sunt postate pe prima pagina (home page).

Atunci cand sunt mai multe oferte sau gratuitati, ele nu se cumuleaza.

Clientul are posibilitatea de a alege oferta care i se potriveste.

Comenzile facute pe acelasi nume si aceeasi adresa vor fi cumulate si trimise intr-un singur colet.

Promotiile si cadourile se aplica nominal pentru comenzi. Comenzile facute pe acelasi nume si la aceeasi adresa vor beneficia de oferta/cadou/promotie in limita unei bucati sau asa cum este prevazut pe home page.

Frauda

ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI www.splashop.ro SAU DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL NOSTRU, VA FI CONSIDERATA O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI www.splashop.ro SI VA PUNE IN MISCARE CERCETAREA PENALA IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) INCERCAT ACEST FAPT.

Litigii

Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvat prin cale amiabila.

In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane.

Fiind de acord cu aceste Termene si Conditii, clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri.

 


Vizualizate recent

Nici un produs